مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-02سياسي

فرمانده سپاه: از خطرات عبور کردیم


هنر رهبری بر این بود که دشمن را فرسوده و خسته و ضعیف و ناتوان و راه های دشمن را مسدود کردند و هر گزینه روی میز به بایگانی تبدیل شد - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ با هنرنمایی شهیدان به پایان رسید و ایران استقلال و بزرگی خود را حفط کرد و حتی ارتقا داد.

سردار حسین سلامی در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام، اظهار کرد: ایلام سرزمین شهیدان است، افتخار می کنیم که امروز خدواند متعال اذن فرمود تا در محضر مردمان این سرزمین توفیق و شرف حضور پیدا کنم.

مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیعش بلندمرتبه هستند، دفاع مقدس برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود، آزمایشی که ایلامیان سربلند و باشکوه از آن به در آمدند.

وی تصریح کرد: همسنگرانم و همه پاسداران بزرگترین افتخارشان این است که خادمان و خاک کف پای مردم ایران اسلامی باشیم و هستیم، زیباترین آرزوی ما ذبح شدن در مسیر آرزوهای آسمانی ملت ایران است و قربانی شدن در راه عزت و آرمان های این ملت و فدا شدن در راه تحقق اهداف بزرگ و سعادت آفرین رهبر و امام و پیشوای عظیم الشان انقلاب .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در محفل الهی، ملکوت آسمانی شهیدان سرزمین درخشان ایلام هستیم، در چنین محفلی حتما باید دورد و سلام و تحیت الهی را به روح درخشان امام راحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه: از خطرات عبور کردیم

فرمانده سپاه: از خطرات عبور کردیم