مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-02اقتصادي

اختصاص اعتبار 10 هزار میلیاردی برای مراکز آموزش های مهارتی


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه ای کشور، گفت: بیش از 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از مراکز آموزش های مهارتی فنی حرفه ای تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز فنی و حرفه ای 14 و 15 شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: برای حمایت و توسعه مراکز آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای بیش از 10 هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و متقاضیان می توانند با مراجعه به ادارات کل فنی حرفه ای و ارائه طرح های توجیهی برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شوند.

میمنت آبادی افزود: باتوجه به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأکید رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مبنی بر صدور مجوز ایجاد مراکز آموزش های مهارتی ظرف حداکثر سه روز، از محل اعتبارات استانی و ملی برای ایجاد این مراکز و آموزشگاه های جدید در قالب تسهیلات کم بهره و ایجاد فرصت تنفس در بازپرداخت، در نظر گرفته شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی با اشاره به چالش بیکاری انبوه فارغ التحصیلان دانشگاهی، بیان کرد: با توجه به شرایط بیکاری جوانان در جامعه، حضور این افراد در دوره های آموزش های مهارتی بستر ساز ایجاد اشتغال و تامین نیروی ماهر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 10 هزار میلیاردی برای مراکز آموزش های مهارتی

اختصاص اعتبار 10 هزار میلیاردی برای مراکز آموزش های مهارتی