مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-02سياسي

به رفع موانع واگذاری وام ها برای راه ندازی کارگاه های تولیدی کمک شود


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: به رفع موانع واگذاری وام ها کمک شود تا افرادی که مشتاق به راه اندازی کارگاه های تولیدی هستند بتوانند کار کنند.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: به رفع موانع واگذاری وام ها کمک شود تا افرادی که مشتاق به راه اندازی کارگاه های تولیدی هستند بتوانند کار کنند.

سردار حسن شاهوارپور در رزمایش مقتدارانه جهادی بسیج که امروز یازدهم آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: امیدوارم با هم افزایی که که در دولت خدمتگزار و جهادی، بسیج دلاور و سپاه پاسداران و همه نهادهای خدمتگزار انجام می شود، بتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم و گرفتاری ها، محرومیت ها و مسائلی که بخشی از آن ها خواسته یا ناخواسته میراث صدها ساله حکومت های موروثی سلطنتی، بخشی به دلیل جنگ خواسته تحمیلی هشت ساله و بخشی نیز به خاطر ناکارآمدی ها و نارسایی ها در طول دولت ها به ویژه در استان خوزستان است را در فرصت های کم و با سرعت و همچنین کار جهادی و با هزینه بسیار کم، کم و کمتر کنیم و روحیه امید و نشاط در بین مردم و نا امیدی در دل دشمن، ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دشمنان ما همواره به دنبال این هستند تا مردم ما نا امید شوند و دل از نظام بکنند و بین نظام و مردم شکاف ایجاد شود که ان شاءالله بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رفع موانع واگذاری وام ها برای راه ندازی کارگاه های تولیدی کمک شود

به رفع موانع واگذاری وام ها برای راه ندازی کارگاه های تولیدی کمک شود