مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-02سياسي

فعالیت مرز سرو در ارومیه 24 ساعته شود


استاندار آذربایجان غربی بر فعالیت 24 ساعته مرز سرو در ارومیه و حضور فعال و شبانه روزی دستگاه های متولی در این مرز تاکید کرد.

- ، محمدصادق معتمدیان ظهر پنجشنبه در بازدید از بخش های مختلف مرز سرو اظهار کرد: دفتر نمایندگی وزارت خارجه نیز پیگیر رفع موانع مشکلات موجود در طرف ترکیه باشد تا طرف مقابل نیز به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی به تعهدات مرزی خود عمل کند.

وی توجه به پایانه های مرزی، ترانزیت، بازارچه های مرزی و روان سازی فعالیت ها در مرزها و رفع مشکلات را ضروری دانست و گفت: به دنبال تقویت زیرساخت ها و افزایش صادرات در استان هستیم.

معتمدیان اشاره به اینکه، مرزهای رسمی پیشانی جمهوری اسلامی هستند و به هیچ وجه ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی در بحث توسعه زیرساخت ها و مدیریت مرز قابل قبول نیست، ادامه داد: با توجه به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، توسعه فعالیت های اقتصادی و استفاده از ظرفیت مرزها در تجارت مرزی و ترانزیت بسیار حائز اهمیت است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ادامه بازدیدهای میدانی از وضعیت مرزهای استان، افزود: جلسات شورای مبادلات مرزی در محل پایانه های مرزی برگزار و از تمامی ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرز سرو در ارومیه 24 ساعته شود

فعالیت مرز سرو در ارومیه 24 ساعته شود