مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-02سياسي

وظیفە شهرداری تسهیل کنندە امور معلولان است


شهردار سنندج با بیان اینکه ما وظیفه داریم با عملکرد مناسب در حوزه مدیریت شهری کاهنده مشکلاتی باشیم که در سطح شهر در مسیر راه برای معلولان وجود دارد گفت: - امیدوارم با مشورت گرفتن از جامعه معلولین بتوانیم در راستای مناسب سازی معابر و رضایتمندی افراد معلول و سالخورده اقدامات اساسی را صورت دهیم.

سید انور رشیدی امروز (11آذر) در نشستی به مناسبت روز جهانی معلولین و با حضورشهردار سنندج، اعضای شورای شهر، مدیرکل بهزیستی و تشکل های معلولین، ضمن تبریک روز جهانی معلولین اظهار کرد: چه انسان هایی که با داشتن معلولیت توانستند عظمت هایی را در جنبه های مختلف علمی و تکنولوژی امروز خلق کنند.

رشیدی عنوان کرد: متاسفانه تعداد زیادی از این معلولین به طور ناخواسته یا بە صورت مادرزادی یا به واسطه حوادثی که رخ داده است دچار آسیب دیدگی شده بنابراین خود آن ها در این معلولیت ها نقشی نداشته اند.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم با عملکرد مناسب در حوزه مدیریت شهری کاهنده مشکلات باشیم که در سطح شهر در مسیر راه این قشر عزیز وجود دارد و بتوانیم تسهیل کننده امور باشیم.

رشیدی تصریح کرد: برنامه راهبردی شهرداری در حوزه های مختلف توسط اساتید دانشگاه کردستان در حال تهیه و تدوین است و باید در تدوین این برنامه و با همکاری مدیران شهری به مشکلات معلولین توجه ویژه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفە شهرداری تسهیل کنندە امور معلولان است

وظیفە شهرداری تسهیل کنندە امور معلولان است