مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-02اقتصادي

مددجویان تحت پوشش بهزیستی در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند


معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی که واجد شرایط دریافت مسکن هستند، در سامانه اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برای طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی که واجد شرایط دریافت مسکن هستند، در سامانه اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برای طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند.

حسن رحیمی، امروز پنج شنبه 11 آذر در نشست خبری با بیان اینکه از 3100 واحد در حال احداث مسکن برای معلولان در خراسان جنوبی 2400 واحد تحویل شده و بقیه در حال ساخت است، اظهار کرد: تمام معلولان جامعه هدف بهزیستی باید برای ثبت نام در طرح جهش مسکن در سایت راه و شهرسازی ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه معلولان بالای 20 سال مجرد هم در این طرح مانند متأهل ها دیده می شوند و شرایط برخورداری مسکن را دارند، افزود: لذا این افراد هم می توانند در سایت مسکن و شهرسازی ثبت نام کنند، چراکه چنانچه وام بلاعوض و یا تسهیلات قرض الحسنه در خصوص مسکن مددجویان تعیین شود، تنها از این طریق خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان تحت پوشش بهزیستی در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند

مددجویان تحت پوشش بهزیستی در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند