مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-02حوادث

ناجا: هلاکت یک قاچاقچی توسط مرزبانان/ دستگیری 2 نفر/ کشف یک تن مواد مخدر


در این درگیری مرزبانان مجاهد هنگ مرزی سراوان موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک نفر از قاچاقچیان و دستگیری دو قاچاقچی و مهار 15 راس دواب، مقدار یک تن موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

- در این درگیری مرزبانان مجاهد هنگ مرزی سراوان موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک نفر از قاچاقچیان و دستگیری دو قاچاقچی و مهار 15 راس دواب، مقدار یک تن موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا از هلاکت یک قاچاقچی توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این درگیری، مقدار یک تن موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ هایی از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال مواد مخدر از طریق منطقه مرزی اسفندک دست یافتند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی زمان برنامه ریزی شده برای انتقال موادمخدر و همچنین مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزبانان در زمان مناسب منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا: هلاکت یک قاچاقچی توسط مرزبانان/ دستگیری 2 نفر/ کشف یک تن مواد مخدر

ناجا: هلاکت یک قاچاقچی توسط مرزبانان/ دستگیری 2 نفر/ کشف یک تن مواد مخدر