مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-02حوادث

هندوانه با طعم حشیش!/ باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در فارس منهدم شد


با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، 200 کیلو حشیش و 237 هزار عدد قرص در پوشش پالت حامل هنداونه کشف و 11 قاچاقچی بین المللی نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی امروز در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با جدیت در دستور کار پلیس است، اظهار داشت: پس از چند ماه کار اطلاعاتی و فنی، صبح امروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند که اعضای باند بین المللی سوداگران مرگ محموله ای حشیش را با یک دستگاه کامیون از استان های شرقی بارگیری و در حال حاضر در شهرک صنعتی شیراز مخفی شده اند که بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، به سرعت به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل بار مواد مخدر را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون 200 کیلو حشیش و 237 هزار عدد قرص که به صورت کاملا حرفه ای در پوشش پالت حامل هنداونه جاسازی شده بود کشف کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این زمینه 11 قاچاقچی دستگیر و 9 دستگاه سواری پژو پارس، بی ام و و سمند متعلق به متهمان نیز توقیف شد، بیان داشت: در بررسی تکمیلی مشخص شد که قاچاقچان، مواد مخدر و قرص های مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندوانه با طعم حشیش!/ باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در فارس منهدم شد

هندوانه با طعم حشیش!/ باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در فارس منهدم شد