مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-02ورزشي

نتایج لیگ کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد


در پایان هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم های لیگ برتری مشخص شد.

- در پایان هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم های لیگ برتری مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم های لیگ برتر مشخص شد.

در هفته سوم کامپوند بانوان؛ سهند تبریز 4 بر یک مس کرمان را شکست داد، آکادمی راد 5 بر صفر مغلوب هیات استان مرکزی شد و هیلان 5 بر صفر هیات استان فارس را شکست داد.

در هفته چهارم نیز سهند تبریز 5 بر صفر مغلوب هیات استان مرکزی شد، ایران آرچرز 5 بر صفر برابر مس کرمان به برتری رسید و هیلان 4 بر یک آکادمی راد را شکست داد.

در ادامه این رقابتها و در هفته پنجم کامپوند مردان؛ هیات استان مرکزی 3 بر 2 مغلوب هیات استان کرمان شد، سهند تبریز 4 بر یک آکادمی راد را شکست داد، هیات استان قزوین 4 بر یک برابر آلفا به پیروزی رسید، سپاهان 3 بر 2 ناجا را شکست داد و نفت امیدیه 5 بر صفر برابر مرال به برتری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج لیگ کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد

نتایج لیگ کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد