مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-03بين الملل

قرداحی: برای حل و فصل بحران لبنان و عربستان استعفا می دهم


وزیر اطلاع رسانی لبنان در سخنانی از اعلام استعفای خود به منظور حل و فصل بحران در روابط میان ریاض و بیروت طی امروز (جمعه) خبر داد.

- وزیر اطلاع رسانی لبنان در سخنانی از اعلام استعفای خود به منظور حل و فصل بحران در روابط میان ریاض و بیروت طی امروز (جمعه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان در گفت وگو با شبکه MTV لبنان اعلام کرد که ساعت یک بعد از ظهر امروز به وقت محلی استعفایش را اعلام خواهد کرد.

وی در این باره گفت: می خواهم با استعفایم دری را باز کنم، اگر این اقدام حل و فصل بحران میان لبنان و عربستان را آسان تر می کند.

قرداحی افزود: از همان روز اول گفتم که اگر استعفا کمک کند، آماده آن هستم.

همچنین شبکه الجدید لبنان اعلام کرد که قرداحی طی امروز و پس از دیدار اخیرش با نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان استعفایش از دولت را اعلام می کند.

پیش از این نیز روزنامه القبس کویت نوشته بود: نشستی در داخل گروهی که قرداحی عضو آن است، برگزار خواهد شد تا درباره تشویق او به استعفا کمی قبل از سفر امانوئل ماکرون به ریاض، بحث شود به این شرط که استعفا به شکلی انجام شود که آبروی او حفظ شود و استعفای قرداحی برگ برنده ای در دست ماکرون در گفت وگو با عربستانی ها درباره مساله لبنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرداحی: برای حل و فصل بحران لبنان و عربستان استعفا می دهم

قرداحی: برای حل و فصل بحران لبنان و عربستان استعفا می دهم