مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-03ورزشي

رشید و بابک تنها تر از همیشه!


علاوه بر این درخشش خوب محمد رشید مظاهری در سال های اخیر در باشگاه هایی چون ذوب آهن تراکتور و استقلال نیز از جمله موفقیت های ورزشی استان به شمار می رود اما متاسفانه به یک باره این دو قهرمان ورزشی استان در تیم های خود رو به افول رفتند به نحوی که اکنون دیگر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ این روزها علاوه بر بلاتکلیفی مدیریت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد زیان دیگر و به عبارتی سقوط آزاد قهرمانان ورزشی استان در سطح اول فوتبال کشور هستیم.

در سال های اخیر فوتبالیستهای خوب استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر فوتبال کشور و در رده های معتبر فوتبال ایران درخشش خوبی داشتند که از جمله آنها می توان به حضور دو بازیکن خوب کهگیلویه و بویراحمدی در یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران و آسیا یعنی استقلال اشاره کرد.

درخشش بالاتر از تصور بابک مرادی جوان فوتبالیست اهل شهرستان بویراحمد و طایفه بزرگ جلیل در تیم فوتبال استقلال تهران موجب خوشحالی هواداران فوتبال در این استان حتی در میان هواداران رقیب آبی پوشان شده بود.

علاوه بر این درخشش خوب محمد حرفه ای و منطقی و با استدلال به صورت گسترده در فضای مجازی از قهرمانان خود حمایت کنند تا حقی از آنها در عرصه های مختلف ضایع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشید و بابک تنها تر از همیشه!

رشید و بابک تنها تر از همیشه!