مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-03سياسي

آیت الله حیدری عمر خود را در راه جهاد و خدمت به محرومان گذراند


معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله نورالدین حیدری را تسلیت گفت و نوشت: او عمر خود را در راه جهاد و خدمت به محرومان گذراند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته، بسیجی عارف حضرت آیت الله نورالدین حیدری را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون روح بلند عالم وارسته، بسیجی عارف و مجاهد فی سبیل الله حضرت آیت الله نورالدین حیدری ابوالشهید و نماینده امام(ره) در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس به دیار باقی شتافت.

درگذشت این عالم بزرگ که عمر خویش را در راه جهاد در دوران دفاع مقدس و بعد از آن خدمت به محرومین گذراند، را تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجرا مسألت دارم.

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور درپی درگذشت آیت الله رضی شیرازی به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، همچنین معاون اول رییس جمهور در پیامی جداگانه درگذشت مرحوم آیت الله حاج سید رضی شیرازی را به خانواده، حوزه علمیه و ارادتمندان او تسلیت گفت.

وی در پیام خود آورده است: درگذشت عالم بزرگ مرحوم آیت الله حاج سید رضی شیرازی (ره) ضایعه ای بزرگ برای جامعه اسلامی ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حیدری عمر خود را در راه جهاد و خدمت به محرومان گذراند

آیت الله حیدری عمر خود را در راه جهاد و خدمت به محرومان گذراند