مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-03سياسي

خط قرمز ملت ایران در مذاکرات نگاه ولی فقیه است


خط قرمز ملت ایران و فصل الخطاب در مذاکرات، نگاه ولی فقیه، راهنمایی ها و هدایت های ایشان است.

- ، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نماز گزارن این شهر با اشاره به مذاکرات هسته ای در وین تاکید کرد: ملاک عمل در سیاست داخلی و خارجی و نکته کلیدی مذاکرات نگاه نافذ رهبر معظم انقلاب است.

وی با تشریح اهداف اصلی ایران از مذاکره خطاب به تیم مذاکره کننده خاطرنشان ساخت: مذاکره کنندگان قاطعانه برخورد و اجازه ندهند مذاکرات فرسایشی و فرصت سوزی شود.

خطیب جمعه در بخشی دیگر با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و تجلیل از شهدای دانشجو پیرو خط امام به نقش دانشجویان در چند دهه ی گذشته اشاره و عنوان کرد: دانشجویان همواره در تحولات اجتماعی نقشی بی بدیل داشته و جنبش دانشجویی همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار، استبداد و فساد بوده است.

محمودی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مطالبات معظم له از دانشجویان یادآور شد: استکبارستیزی، نیازمند استقلال کشور در عرصه های مختلف از جمله پیشتازی در علم و فن آوری است.

وی با نکوداشت روز روحانیت استان بوشهر و سالروز شهادت عالم ربانی شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری، از شخصیت ها و علمای برجسته این شهرستان از جمله مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ عباس عاشوری و مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی میرزایی و دیگر علمای متوفی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز ملت ایران در مذاکرات نگاه ولی فقیه است

خط قرمز ملت ایران در مذاکرات نگاه ولی فقیه است