مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-03اقتصادي

80 درصد کاغذ تا یک سال آینده در داخل کشور تامین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، جمعه 12 آذرماه در آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: 80 درصد کاغذ مورد نیاز کشور برای نشر کتاب تا یک سال ونیم آینده از داخل کشور تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، جمعه 12 آذرماه در آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ادامه داد: اعتبار کاغذ به زودی از سوی بانک مرکزی تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان از مفاخر ارزشمندی بهره مند است، اضافه کرد: همدان کارنامه درخشانی در زمینه فرهنگ و هنر دارد و تلاش می کنیم این استان را به یکی از قطب های اصلی صنعت چاپ تبدیل کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه بنا نداریم پروژه جدیدی را شروع کنیم، مطرح کرد: هدف این است که پروژه های نیمه کاره و متوقف شده را به سرانجام برسانیم، علاوه بر این برای پروژه ها و طرح های نیمه تمام بخش عمده ای از اعتبارات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای سه پروژه بزرگ موزه هنر های معاصر، پردیس سینمایی و تالار بزرگ شهر همدان هستیم، تصریح کرد: موزه هنر های معاصر با اختصاص بودجه محدودی به سرانجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد کاغذ تا یک سال آینده در داخل کشور تامین می شود

80 درصد کاغذ تا یک سال آینده در داخل کشور تامین می شود