مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-04ورزشي

ترکیب احتمالی پرسپولیس/ هافبک قدیمی کلید پیروزی مقابل استقلال؟


تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برابر استقلال بازی می کند که به نظر می رسد ترکیب این تیم نسبت به بازی گذشته تغییر چندانی نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در حالی ساعت 16:15 امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که شرایط سرخپوشان پایتخت برای این دربی متفاوت تر از همیشه است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که 6 بار مقابل استقلال به میدان رفته است پنج تساوی و تنها یک پیروزی مقابل این تیم در وقت های قانونی داشته است.

سرمربی پرسپولیس دو بار در ضربات پنالتی به فرهاد مجیدی سرمربی کنونی استقلال هم باخته است تا اینگونه برای تقابل دوباره با این مربی به فکر جبران باشد.

البته یحیی در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ برتر با گلزنی عیسی آل کثیر توانست فرهاد را با سربازان آبی پوش خود شکست دهد اما شکست مقابل استقلال در جام حذفی فصل گذشته، کام او را دوباره تلخ کرد تا حالا برای جبران آن نتیجه و بازگشت به دوران اوج با پرسپولیس عطش پیروزی در دربی 97 را داشته باشد.

سرمربی سرخپوشان در حالی تیمش را برای بازی با استقلال آماده کرده است که نتیجه گیری این تیم در دو بازی قبلی باعث شده تا گل محمدی تصمیم به حفظ بازیکنان خطر دفاعی خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب احتمالی پرسپولیس/ هافبک قدیمی کلید پیروزی مقابل استقلال؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس/ هافبک قدیمی کلید پیروزی مقابل استقلال؟