مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-04سياسي

گروهک ضدانقلاب جسد این شهید بانه ای را تکه تکه کردند


«علی سلیمان پور» یکی از اعضای پیشمرگان مسلمان کُرد بود که در جریان یک ماموریت مورد اصابت تیر گروهک های ضد انقلاب قرار می گیرد و آنها پیکر او را بعد از شهادت با سرنیزه تکه تکه می کنند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کردستان به حقیقت مهد جنگ آوران بی ادعا و گمنامی است که شجاعت و مردانگی در وجود دریایی شان موج می زد و از سحاب غیرت و ایثارشان اخلاص و بندگی باری تعالی می بارد.

وجه تمایز این استان، گمنامی و غریبی بیشتر در سایه جنگ با دشمنان در دو جبهه مرزی و داخلی است، اینها، کردستان را تداعی گر ایثار و غیرت و مظلومیت و سرزمین مجاهدت های خاموش کرد.

از آغاز پیروزی انقلاب همه کسانی که در جریان این انقلاب الهی بوده اند با موضوع و عنوان پیشمرگان کُرد مسلمان و نقش آنان در عرصه های مهم و سرنوشت ساز در اوایل انقلاب و دفاع مقدس آشنا هستند، پیشمرگان کرد مسلمان از جان و مال خود گذشتند تا از خاک ایران دفاع کنند و امنیت امروز مرزهای ایران اسلامی در این خطه مرهون از خودگذشتگی های شهدا و مرزداران کُرد است.

مردم کردستان در کنار مجاهدت های خاموش، مظلومیت های خاموش بسیاری داشتند، مردم این دیار به جرم دفاع از انقلاب اسلامی در خانه هایشان ترور می شدند، در کردستان روحانیون به طرز فجیعی شهید شدند و جنایت هایی که گروهک ها در حق مردم کردستان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروهک ضدانقلاب جسد این شهید بانه ای را تکه تکه کردند

گروهک ضدانقلاب جسد این شهید بانه ای را تکه تکه کردند