مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-04اقتصادي

طرح های برتر حوزه محیط زیست مبتنی بر نانو سرمایه گذاری می شود


یکی از شرکت های صنعتی با همکاری ستاد نانو فراخوانی برای سرمایه گذاری بر روی ایده های برتر حوزه محیط زیست مبتنی بر فناوری نانو منتشر کرد.

- یکی از شرکت های صنعتی با همکاری ستاد نانو فراخوانی برای سرمایه گذاری بر روی ایده های برتر حوزه محیط زیست مبتنی بر فناوری نانو منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های صنعتی با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری برنامه چالش های فناوری و نوآوری (اینوتن) فراخوانی برای سرمایه گذاری در طرح های برتر حوزه محیط زیست مبتنی بر فناوری نانو منتشر کردند.

اعطای جایزه 25 میلیون تومانی برای طرح برتر مورد پذیرش سرمایه گذاری و عقد قرارداد به منظور جذب سرمایه و همکاری با این شرکت صنعتی از جمله جوایز ایده های برتر این فراخوان است.

شرکت کنندگان می بایست طرح های مفهومی خود را مدون و تا 20 آذر ماه از طریق سامانه به صورت آنلاین ثبت کنند و در پایان مرحله اول طرح های دریافتی در کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت کنندگان برتر (اعم از فرد یا گروه) جهت ساخت نمونه آزمایشگاهی از طرح خود وارد مرحله دوم چالش خواهند شد.

برگزیدگان مرحله نخست، چهار ماه فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی طرح خود، یک نمونه آزمایشگاهی مطابق با طرح اولیه خود را طی مرحله دوم ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های برتر حوزه محیط زیست مبتنی بر نانو سرمایه گذاری می شود

طرح های برتر حوزه محیط زیست مبتنی بر نانو سرمایه گذاری می شود