مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-04اجتماعي

اجرای طرح ملی دادرس در 150 مدرسه زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از اجرای طرح ملی دادرس در 150 مدرسه استان خبر داد.

- سید قاسم موسوی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت توجه به آموزش های امداد و نجات در مدارس، اظهار کرد: در همین راستا جمعیت هلال احمر استان زنجان طرح دادرس را در 150 مدرسه اجرا می کند که در این طرح دانش آموزان این مدارس با یادگیری کمک های اولیه برای روزهای سخت و مقابله با حوادث آماده می شوند تا در صورت نیاز آموخته های خود را به مرحله اجرا بگذارند.

وی با بیان اینکه وجه مشترک فعالیت های جوانان هلال احمر، ترویج و گسترش فرهنگ بشردوستی با رویکرد امدادی است، گفت: تقویت علم و دانش امدادی در میان دانش آموزان با اجرای طرح ملی دادرس در مدارس این فرصت را فراهم می آورد تا با افزایش سطح توانمندی ها و مهارت های امدادی، این قشر را برای تقویت تاب آوری در جامعه فعال کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: هدف از اجرای طرح ملی دادرس در مدارس استان زنجان افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور مبتنی بر تربیت تیم های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود همه دانش آموزان استان این آموزش های مورد نیاز را دیده باشند تا یک امدادگر در منازل داشته باشیم، متذکر شد: ارائه صحیح این آموزش ها سبب می شود چنانچه حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی دادرس در 150 مدرسه زنجان

اجرای طرح ملی دادرس در 150 مدرسه زنجان