مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-04اجتماعي

اجرای طرح بازدید ایمنی از مدارس شیراز آغاز شد


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از آغاز بازدید ایمنی از مدارس این کلانشهر با هدف شناسایی و رفع مخاطرات خبر داد و گفت: این طرح تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

- محمدهادی قانع شنبه 14 آذر در نشست مجازی با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری جشنواره شهر ایمن، با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و اداره کل آموزش و پرورش استان، تمامی مدارس شهر شیراز بازدید ایمنی خواهند شد.

او با اشاره به اختصاص یکی از محورهای جشنواره به ایمنی مدارس، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه برگزاری جشنواره بزرگ شهر ایمن توسط سازمان آتش نشانی و گتعطیلی مدارس و حضور نیافتن دانش آموزان برای انجام بازرسی های ایمنی، فرصت خوبی فراهم شده است تا کارشناسان سازمان از مدارس بازدید و طی آن چک لیستی که دارای آیتم های مختلف برای ایمنی اجزای غیر سازه ای مدارس است تکمیل و سطح خطرپذیری مدارس مشخص شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: این طرح دارای بخش های آموزشی و بازدید ایمنی از مدارس است و با توجه به هدف اصلی آن که افزایش ایمنی مراکز آموزشی شهر شیراز است، کارشناسان پیشگیری این سازمان پس از بازدید اولیه و تکمیل چک لیست ها، مجددا از این مدارس بازدید کرده و بررسی می کنند که موارد و نکات ایمنی که قبلا نسبت به آن تذکر داده شده بود، به مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازدید ایمنی از مدارس شیراز آغاز شد

اجرای طرح بازدید ایمنی از مدارس شیراز آغاز شد