مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-04اقتصادي

کدام کالاها در تهران بیشتر قاچاق می شود؟


به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، بیشترین کالاهای کشف شده در هشت ماهه امسال شامل مواد غذایی، چای، لوازم یدکی، برنج، - به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، بیشترین کالاهای کشف شده در هشت ماهه امسال شامل مواد غذایی، چای، لوازم یدکی، برنج، لوازم خانگی، دخانیات و پوشاک بوده است.

یدالله صادقی در گفت وگو با ایسنا، از رشد 10.

8 درصدی بازرسی از کالاهای قاچاق در هشت ماهه امسال در استان تهران خبر داد و گفت: در این مدت 52 هزار و 270 بازرسی در زمینه توزیع کالای قاچاق انجام و در نتیجه آن 405 پرونده تخلف به ارزش بیش از 800 میلیارد تومان تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گفته وی بیشترین کالاهای کشف شده در این مدت شامل مواد غذایی، چای، لوازم یدکی، برنج، لوازم خانگی، دخانیات و پوشاک بوده که پس از تنظیم صورتجلسه برای تعیین تکلیف به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شده است.

صادقی درباره برگزاری گشت های مشترک بازرسی با دستگاه های اجرایی شامل شبکه بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه ها، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن نیز گفت: از ابتدای سال تاکنون 39 هزار و 389 گشت مشترک از کالا و خدمات در تهران انجام شده که نسبت به سال گذشته دو برابر شده و از این تعداد 6662 مورد منجر به صدور برگ گزارش شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کالاها در تهران بیشتر قاچاق می شود؟

کدام کالاها در تهران بیشتر قاچاق می شود؟