مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-04ورزشي

والدین چه نقشی در آموزش مجازی دارند؟


تغییر سبک یادگیری از آموزش حضوری به مجازی در شرایط کرونایی، مسئولیت بیشتری بر دوش والدین قرار داده و اکنون خانواده از اساسی ترین و مهم ترین پایه های آموزش مجازی محسوب می شوند.

- فضایی که اعضای خانواده در خانه به هنگام آموزش مجازی به وجود می آورند، در فرایند یاددهی- یادگیری و برنامه ریزی صحیح آموزشی تأثیرگذار است.

در صورتی که فضای خانواده امن و سرشار از آرامش نباشد، بچه ها نمی توانند در کلاس های آنلاین حضور فعال یابند و آموزش ناقص می ماند، بر همین اساس در کنار نیروهای مدرسه، به ویژه معلمان هر کلاس، خانواده می تواند بستر ساز تحقق فرایند آموزش مجازی در خانه باشد و این در صورتی محقق می شود که شرایط و فضای خانوادگی به طور همه جانبه امن باشد.

علاوه بر این ها ترغیب دانش آموزان، به ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی، به یادگیری مطالب به شیوه مجازی و متقاعد کردن آنان برای حضور فعال و توجه کافی به کلاس درس مجازی، که از وظایف اعضای خانواده است، کاری به نسبت دشوار می باشد.

در صورتی که والدین شاغل باشند، شرایط برای آموزش مجازی دشوارتر می شود؛ چرا که کنترل و خودمدیریتی برای دانش آموزان ابتدایی کمی مشکل است.

برنامه ریزی اساسی ترین اصل در شرایط کرونایی است فرید نقشبندی، دکتر امور مشاوره و خانواده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اصلی ترین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین چه نقشی در آموزش مجازی دارند؟

والدین چه نقشی در آموزش مجازی دارند؟