مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-04سياسي

وضعیت موجود تولید و پخش برنامه های قرآنی در صداوسیما بررسی شد


سومین جلسه کارگروه فنی و رسانه شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان قرآن کریم، با موضوع «تلاوت قرآن و نغمه های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی» برگزار شد.

- به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، سومین جلسه کارگروه فنی و رسانه شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان قرآن کریم، با هدف بحث و بررسی های کارشناسی و تخصصی در موضوع تلاوت قرآن و نغمه های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی ، در محل شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه، سیدعلی سرابی، ولی یاراحمدی، سیدعباس انجام، پرویز فارسیجانی، کریم دولتی، حسین فردرو، محمدتقی میرزاجانی، حسن محمدی، محمدامین مهدوی، علی قاسم آبادی و هادی صلح جو، به ارائه دیدگاه و پیشنهادات خود پرداختند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای جلسه پس از تبیین دو طرح و برنامه رسانه ای توسط سیدعباس انجام و محمدامین مهدوی، حاضران نظرات شأن را درخصوص این دو طرح بیان کردند.

پس از آن، بحث و گفتگوی مفصلی پیرامون موضوع آسیب شناسی وضعیت موجود تولید و پخش برنامه های قرآنی در تلویزیون و رادیو انجام شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم، با پشتیبانی شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیوقرآن، اوایل بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت موجود تولید و پخش برنامه های قرآنی در صداوسیما بررسی شد

وضعیت موجود تولید و پخش برنامه های قرآنی در صداوسیما بررسی شد