مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-04فرهنگي

فرمان آرا ، جلیلوند ، احمد ایرانی خواه و...در انتظار پروانه ساخت فیلم


تعدادی از چهره های سینمای ایران همچون بهمن فرمان آرا، وحید جلیلوند، سعید ملکان و مهتاب کرامتی برای ساخت فیلم هایی جدید خود منتظر دریافت مجوز از شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی هستند.

- تعدادی از چهره های سینمای ایران همچون بهمن فرمان آرا، وحید جلیلوند، سعید ملکان و مهتاب کرامتی برای ساخت فیلم هایی جدید خود منتظر دریافت مجوز از شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلمسازانی که قصد ساخت فیلم های جدید دارند یا احتمالا براساس مجوز اولیه مدتی است که کار خود را کلید زده اند، در هفته های گذشته پرونده اثر خود را برای دریافت پروانه ساخت تکمیل کرده اند و در بین آن ها اسم چند کارگردان نام آشنا که در نوبت دریافت پروانه ساخت برای فیلم های سینمایی یا کوتاه خود هستند ، دیده می شود.

طبق اطلاعات درج شده در سایت سازمان سینمایی، یکی از این کارگردان ها بهمن فرمان آرا است که حدود پنج سال پس از ساخت حکایت دریا درخواست پروانه ساخت برای فیلم جدیدی با نام چشمهایش بزرگ علوی داده است.

این فیلم که پرونده درخواستش به تازگی تکمیل شده، به کارگردانی و تهیه کنندگی فرمان آرا ساخته خواهد شد.

اما بجز این فیلمساز، سعید ملکان هم برای فیلمنامه ای با نام قیف به کارگردانی محمدحسن امیر یوسفی درخواست پروانه ساخت داده و همین چند روز قبل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمان آرا ، جلیلوند ، احمد ایرانی خواه و...در انتظار پروانه ساخت فیلم

فرمان آرا ، جلیلوند ، احمد ایرانی خواه و...در انتظار پروانه ساخت فیلم