مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-04ورزشي

احداث پیست های آفرود و موتورکراس خوزستان تحول خوبی ایجاد می کند


رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با بیان این که رونق و پیشرفت خوبی داشته ایم، گفت: افتتاح پیست های اتومبیلرانی آفرود و موتورکراس استان که با یک کار جهادی آماده شده اند، - ایسنا/خوزستان رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با بیان این که رونق و پیشرفت خوبی داشته ایم، گفت: افتتاح پیست های اتومبیلرانی آفرود و موتورکراس استان که با یک کار جهادی آماده شده اند، تحول خوبی در اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان ایجاد می کند.

ابراهیم جوانمردی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات اتومبیلرانی تایم تریل خوزستان روز گذشته برگزار شد که هدف از برگزاری این دوره رقابت ها، استعدادیابی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و بالا بردن مهارت های عمومی و فردی در رشته اتومبیلرانی بود.

وی با بیان این که مسابقات در سطح کیفی قابل قبولی برگزار شد، گفت: شاهد رقابت خوبی بین شرکت کنندگان بودیم و خدا را شکر رشته اتومبیلرانی در خوزستان از پتانسیل خوبی برخوردار است و دیدیم شرکت کنندگان نیز از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی در افزایش سطح کیفی ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد و تا پایان سال مسابقات دیگری هم مدنظر است و مطمئنا می توان از اتومبیلرانی خوزستان که همیشه در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پیست های آفرود و موتورکراس خوزستان تحول خوبی ایجاد می کند

احداث پیست های آفرود و موتورکراس خوزستان تحول خوبی ایجاد می کند