مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-04فرهنگي

مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی امیرجاهد برگزار شد


مراسم اختتامیه سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد، با حضور جمعی از هنرمندان و برگزیدگان رشته های مختلف روز پنجشنبه 11 آذرماه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم با اجرای گروه موسیقی امیرجاهد سید رضا طیبی(آواز)، حسین روزبهانی (تار)، سعید همتیان(نی) و امیرحسین طریقت (تنبک) ادامه یافت.

همچنین بابک بنی حسینی _ نماینده هیئت داوران _ بیانیه هیئت داوران سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد را قرائت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اکنون که فرزندان هنرمندمان و خانواده های هنر دوست ایشان در شرایط دشوار بهداشتی-کرونایی که حدود دو سال است دست به گریبانش هستیم و محدودیت های اقتصـادی و اجتمـاعی که به طبع آن فشارهای روانی بسیاری را به همگان تحمیل کرده است، توانسته اند با اشتیاق به آموزش و تمرین موسیقی بپردازند و در این جشنـواره نیـز شرکت نمایند، قدردان هستیم.

با اذعان به کیفیت مطلوب و متنوع قطعات اجرایی و هنرنمایی زیبا و ماهرانه این عزیـزان از تمامی شرکت کنندگان و مسئولین محترم در این جشنواره که بار دیگر یک رویداد بزرگ فرهنگی، هنری را رقم زده اند قدردانی می نماییم.

هیئت داوران ضمن سپاس از همکاری و همیاری مسئولان و هنرمندان شرکت کننده و همچنین دوستداران موسیقی که در برگزاری این جشنواره سعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی امیرجاهد برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی امیرجاهد برگزار شد