مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-04حوادث

برقراری بیش از 360 هزار تماس مزاحمی با آتش نشانی در یک سال اخیر


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر 361 هزار و 456 تماس تلفنی مزاحمی با آتش نشانی برقرار شده است، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر 361 هزار و 456 تماس تلفنی مزاحمی با آتش نشانی برقرار شده است، گفت: آمار تکان دهنده مزاحمت های تلفنی به سازمان آتش نشانی مشهد موجب سلب آرامش یا بروز ضررهای معنوی و مادی و همچنین اخلال در خدمات رسانی به موقع به حادثه دیدگان واقعی می شود.

مسعود ظهوریان در خصوص آمار تکان دهنده مزاحمت های تلفنی و جرم انگاری قانون گذار برای این اقدام مخاطره آمیز، اظهار کرد: ایجاد مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی یکی از پرمخاطره ترین اقداماتی است که متأسفانه کارشناسان مستقر در ستاد فرماندهی سازمان به طور تقریبی روزانه با 1000 مورد از قبیل این تماس ها مواجه هستند.

وی افزود: برابر ماده 641 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و مجازات های بازدارنده، هرگاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه های مخابراتی دیگر برای اشخاص حقیقی یا حقوقی ایجاد مزاحمت کند، به مجازات حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه برقراری 361 هزار و 456 تماس تلفنی مزاحمی با سامانه 125


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری بیش از 360 هزار تماس مزاحمی با آتش نشانی در یک سال اخیر

برقراری بیش از 360 هزار تماس مزاحمی با آتش نشانی در یک سال اخیر