مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-04حوادث

کنترل ورود و خروج جهرم برای مقابله با قاچاق زغال


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از تشدید کنترل مبادی ورودی شهرستام جهرم برای مقابله با قاچاقچیان زغال و برخورد جدی با کوره داران متصرف خبر داد.

- عبدالحسن صمدنژاد شنبه 13 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی و جلوگیری از قاچاق چوب و زغال تمام گلوگاهها و شریان های اصلی ورود قاچاق به شهرستان جهرم رصد وتحت نظر قرار گرفت.

او افزود: این طرح با همکاری نیروی انتظامی و امنیتی، پلیس راهور استان و نیروهای یگان حفاظت اداره کل راهداری اجرا و از ورود خودروهای فاقد مجوز حمل چوب به شهرستان جلوگیری و رانندگان متخلف نیز جریمه خواهند شد.

صمدنژاد ادامه داد: در این راستا مبادی ورودی شهرستان با استقرار اکیپ های گشت و بازرسی در دوراهی سیمکان به قیر و کارزین و نیز ورودی سیمکان به میمند تحت کنترل قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 600 کوره تولید زغال در بخش های سیمکان، کردیان و بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد که با ساماندهی این کوره ها شاهد کاهش چشمگیر تخریب و آسیب به عرصه های منابع طبیعی باشیم.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی کوره های زغالی در این شهرستان، گفت: تشدید نظارت و کنترل بیش از پیش بر فعالیت کوره داران برای جلوگیری از تبدیل چوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ورود و خروج جهرم برای مقابله با قاچاق زغال

کنترل ورود و خروج جهرم برای مقابله با قاچاق زغال