مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-04فرهنگي

برپایی نمایشگاه نقاشی «آهسته گامان کازیوه» در گالری مانا سقز


نمایشگاه نقاشی آثار هنرآموزان معلول سقزی در گالری مانا پردیس سینمایی مهر این شهر دایر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی جمعی از هنرآموزان آموزشگاه معلولین کازیوه سقز با همکاری حوزه هنری استان کردستان و اداره بهزیستی شهرستان سقز از 11 تا 18 آذر در محل گالری مانا پردیس سینمایی مهر سقز آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

دراین نمایشگاه 80 اثر نقاشی از 15 هنرآموز با معلولیت ذهنی و آثار چرم دوزی و نمددوزی 10 هنرآموز دیگر آموزشگاه کازیوه سقز به مناسبت روز جهانی معلولین و به منظور به تصویر در آوردن توانمندی های خاص افرادی با معلولیت ذهنی به نمایش گذاشته شده است.

سنور سقزی، مدیر آموزشگاه کازیوه در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: این آموزشگاه از سال 1394 فعالیت خود را زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان سقز آغاز کرده و هم اکنون 40 نفر معلول ذهنی در این آموزشگاه زیر نظر مربیان به فراگیری رشته های مختلف هنری مشغول هستند.

وی افزود: آثار به نمایش گذاشته شده حاصل دو سال فعالیت 25 نفر از هنر آموزان این آموزشگاه است که در دوران کرونا به انجام رسیده است.

سقزی اظهار داشت: معلولیت نمی توان عاملی بازدارنده برای شکوفایی خلاقیت ها گردد و در صورت فراهم نمودن شرایط لازم شاهد خلق آثار ارزشمندی از آنان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه نقاشی «آهسته گامان کازیوه» در گالری مانا سقز

برپایی نمایشگاه نقاشی «آهسته گامان کازیوه» در گالری مانا سقز