مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-04فرهنگي

رمضانی رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شد


معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، علی رمضانی را به سمت ریاست دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، علی رمضانی مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران را به عنوان رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب کرد.

مشروح متن این حکم به این ترتیب است: جناب آقای علی رمضانی سلام علیکم نظر به اهمیت توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تسهیل دسترسی مردم به این کالای با ارزش فرهنگی در شرایط ویژه برآمده از همه گیری کرونا ، با توجه به بهره مندی جنابعالی از تجارب فرهنگی و اجرایی و به استناد شیوه نامه مربوط، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب می شوید.

کوشش برای تحقق عدالت فرهنگی، اهتمام به برخورداری نمایشگاه از تنوع، کیفیت و درون مایه خوب، بسترسازی برای کمک به رونق اقتصاد نشر کشور، بهره گیری از فناوری های نوین برای آسان کرد انتخاب مخاطبان، تاکید بر استفاده از داده ها و اطلاعات دقیق و به روز، انجام تمامی فعالیت ها بر اساس مقررات و ضوابط فنی و توجه به اصل برنامه ریزی، هماهنگی و هم افزایی، از برجسته ترین نکات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضانی رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شد

رمضانی رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شد