مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-04سياسي

بازدید سرزده استاندار از شهرداری شهرکرد


استاندار چهارمحال و بختیاری امروز به صورت سرزده از شهرداری شهرکرد بازدید کرد، این بازدیدها در راستای احصای مشکلات و بررسی روند خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در دستگاه های اداری، - سازمان ها و .

به صورت میدانی انجام می شود و باتوجه به آمار بالای مراجعات به این نهاد، شهرداری مرکز استان در اولویت بازدیدهای سرزده استاندار قرار گرفت تا از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت و انجام امورات در این نهاد قرار بگیرد.

غلامعلی حیدری 13 آذرماه در بازدید سرزده از شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هدف از بازدیدهای سرزده قرار گرفتن در جریان امورات و احصای مشکلات به صورت میدانی است، اظهار کرد: نمی خواهیم در این بازدیدها عملکرد مدیران قبلی را زیر سوأل ببریم، بلکه قرار است در این بازدیدها با همفکری و هم افزایی برای حل معضلات و مشکلات برنامه ریزی کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید ارائه خدمت به مردم از حالت سنتی خارج شود، عنوان کرد: باید مسائل و مشکلات در حوزه مدیریت شهری به صورت علمی حل و فصل شود، قطعا موضوعاتی مانند زیباسازی شهر، توجه به مبلمان شهری، بازسازی بافت های فرسوده، ایجاد فضای سبز و مراکز تفریحی تاثیر بسیار بالایی در افزایش روحیه شهروندان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده استاندار از شهرداری شهرکرد

بازدید سرزده استاندار از شهرداری شهرکرد