مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-04اقتصادي

اختصاص 160 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی معلولین در اسلامشهر


رییس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر گفت: برای ایجاد اشتغال معلولین و خانواده های مددجویان بهزیستی شهرستان اسلامشهر مبلغ 160 میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حمیدرضا جعفریان رییس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر امروز در آیین گرامیداشت هفته معلولین که در محل سالن اجتماعات بهزیستی اسلامشهر برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده اظهار کرد: برای اشتغال زایی و خود اشتغالی معلولین و تخصیص یافته است.

جعفریان افزود: میزان تسهیلات تخصیص یافته برای خود اشتغالی معلولین و خانواده های آنان تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال با کارمزد 4 درصد است که تاکنون با معرفی متقاضیان به بانک های عامل و تکمیل مدارک مورد نیاز بالغ بر 37 درصد از این اعتبارات جذب شده و شهرستان اسلامشهر رتبه دوم در استان تهران در زمینه جذب اعتبارات را به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه 6858  نفر معلول تحت پوشش بهزیستی اسلامشهر قرار دارند، بیان کرد: از مجموع معلولین تحت پوشش تعداد 2462 نفر دارای معلولیت جسمی حرکتی بوده، تعداد 131 نفر دارای ضایعه نخاعی و 745 نفر ناشنوا، 461 نفر نابینا و کم بینا بوده و تعداد 189 نفر هم از افراد دارای کم توان ذهنی هستند و از این تعداد 5052 نفر مستمری بگیر بوده و بالغ بر 1800 نفر هم در انتظار برقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 160 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی معلولین در اسلامشهر

اختصاص 160 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی معلولین در اسلامشهر