مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-04اقتصادي

یک لیتر از آب کشاورزی به فولاد اختصاص نخواهیم داد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به مخالفت برای تامین آب صنایع فولادی از طریق چاه های کشاورزی و پساب، گفت: شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با تغییر کاربری چاه کشاورزی به صنعتی برای تامین آب صنایع فولادی در تربت حیدریه مخالف است.

- محمد علایی در جلسه کمیته منابع و مصارف مشهد دشت پایدار با اشاره به اینکه مشهد ظرفیت جمعیت 5 الی 6 میلیونی را ندارد، اظهارکرد: با توجه به شرایط اقلیمی و خشکسالی استان (درسال آبی جاری) و تاکید کارگروه سازگاری با کم آبی استان مبنی بر کاهش کاشت محصول به کشاورزان، دولت در این زمینه می تواند به جبران خسارت ضرر کشاورزان کمک کند.

یک لیتر از آب کشاورزی به فولاد اختصاص نخواهیم داد وی ضمن مخالفت برای تامین آب صنایع فولادی از طریق چاه های کشاورزی و پساب، افزود: شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با تغییر کاربری چاه کشاورزی به صنعتی برای تامین آب صنایع فولادی در تربت حیدریه مخالف است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تصریح کرد: دو یا سه حلقه چاه در گذشته برای تامین آب صنایع فولاد تغییر کاربری داده شده است که با توسعه آن مخالف هستیم و حتی یک لیتر از آب کشاورزی به فولاد اختصاص نخواهیم داد.

علایی با اشاره به نحوه مصرف آب مجتمع فولاد تربت حیدریه اضافه کرد: طبق قراردادی که در گذشته منعقد شده، این مجتمع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک لیتر از آب کشاورزی به فولاد اختصاص نخواهیم داد

یک لیتر از آب کشاورزی به فولاد اختصاص نخواهیم داد