مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-04بين الملل

پکن از اعلان رسمی پایان جنگ میان سئول و پیونگ یانگ حمایت می کند


عضو کمیته سیاستگذاری حزب کمونیست چین و دیپلمات ارشد این کشور، طی سخنانی گفت که پکن از پیشنهاد کره جنوبی برای اعلام پایان رسمی جنگ کره 1950-1953 حمایت می کند.

- عضو کمیته سیاستگذاری حزب کمونیست دیپلمات ارشد چین گفت: پکن از پیشنهاد کره جنوبی برای اعلام پایان رسمی جنگ کره 1950-1953 حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ، یانگ جیچی عضو کمیته سیاستگذاری حزب کمونیست چین و دیپلمات ارشد این کشور، طی سخنانی گفت که پکن از پیشنهاد کره جنوبی برای اعلام پایان رسمی جنگ کره 1950-1953 حمایت می کند.

جیچی با استناد به اظهارات اخیر رییس جمهور کره جنوبی گفت: (ما) از فشار برای اعلام پایان جنگ حمایت می کنیم و معتقدیم که اعلام پایان جنگ به ارتقای صلح و ثبات در شبه جزیره کره کمک می کند.

این مقام ارشد دولت چین در سفر رسمی به سئول با سوهون، رییس امنیت ملی و مشاور امنیت ملی مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی نیز ملاقات و گفتگو کرد.

یکی از مقامات ارشد دولت کره جنوبی در خصوص این سفر به خبرگزاری یونهاپ گفت، یانگ در دیدار با سوهون، تاکید کرد که پکن قصد دارد در آینده، نقش سازنده تری در موضوعات مشابه داشته باشد.

در ماه سپتامبر، مون به سازمان ملل پیشنهاد کرد که دو کره، ایالات متحده و چین گرد هم آمده تا رسماً پایان جنگ در شبه جزیره کره را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن از اعلان رسمی پایان جنگ میان سئول و پیونگ یانگ حمایت می کند

پکن از اعلان رسمی پایان جنگ میان سئول و پیونگ یانگ حمایت می کند