مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-04سياسي

طرح جدید سازمان حج برای اعزام زائران به عتبات عالیات


معاون عتبات سازمان حج و زیارت از ریل گذاری طرح نوین عتبات عالیات در سازمان حج و زیارت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح شاهد بهبود کمی و کیفی خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات خواهیم بود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی با اشاره به طرح نوین عتبات عالیات هدف از اجرای آن را جذب حداکثری مشتاقان زیارت عتبات عالیات با هر میزان توان مالی، زیارت آسان، در دسترس با بسته های متنوع و مختلف از قبیل زمانبندی و گروه های قیمتی مختلف با حفظ کرامت، عزت و سلامت زائران دانست و اظهار داشت: از این پس دفاتر زیارتی که توانایی لازم در حوزه اجرایی عتبات را داشته باشند و بسته های زیارتی را به خوبی پوشش دهند، می توانند در این زمینه ورود کنند.

وی افزود: دفاتری که توانایی لازم را داشته باشند باید ابتدا از طریق دفاتر حج و زیارت استان مربوطه خود اقدام نمایند و درخواست شأن را مطرح کنند که این مهم بعد از گذراندن مراحل اولیه برای معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ارسال می شود؛ در این درخواست چارچوب بسته پیشنهادی و آنالیز قیمتی نیز ارائه می شود.

رحمانی تصریح کرد: دفاتری که درخواست خود را مطرح می کنند باید نخست تدارک و برنامه ریزی های مطلوب خود را مورد لحاظ قرار دهند؛ یعنی اینکه دفاتر مجری، رایزنی با هتل مربوطه و نحوه اجرای بسته پیشنهادی و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید سازمان حج برای اعزام زائران به عتبات عالیات

طرح جدید سازمان حج برای اعزام زائران به عتبات عالیات