مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 21:052021-12-04ورزشي

جدیدترین مساله تلویزیون روی آنتن زنده


نود و هفتمین داربی تهران با تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس به «جنگ سرد» تعبیر شد و آنچه بیش از اتفاقات درون زمین نگاه ها را به سمت خود جلب کرد، - نود و هفتمین داربی تهران با تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس به جنگ سرد تعبیر شد و آنچه بیش از اتفاقات درون زمین نگاه ها را به سمت خود جلب کرد، حجم بالای تبلیغاتِ آزاردهنده اطرافِ زمین بود که لحظه ای بیننده تلویزیون را رها نکرد.

این وضعیت جدید، بار دیگر پرسشی قدیمی را هم یادآور شد که اگر صداوسیما با مسوولان فوتبال بر سر حق پخش مسابقات به توافق می رسید، آیا امروز پوشش تلویزیونی مسابقه دو تیم مطرح پایتخت را با کیفیتی این چنین نازل شاهد بودیم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه ـ 13 آذر ماه ـ دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نود و هفتمین بار مقابل چشم بیننده تلویزیونی که اجازه حضور در استادیوم آزادی را هم نداشت، به مصاف هم رفتند.

فضای استادیوم خالی از تماشاگر و مسابقه ای که در نهایت گلی هم به همراه نداشت، به اندازه کافی از جذابیت های دربی کاسته بود و این مساله، با فضای استادیومی مملو از بیلبوردهای تبلیغاتی، دوچندان هم می شد.

حجم بالای تبلیغات در استادیوم آزادی، برای لحظاتی در نیمه اول صدای گزارشگر مسابقه را هم درآورد؛ به نحوی که محمدرضا احمدی در نیمه اول در جملاتی، با انتقاد از حجم بالای تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین مساله تلویزیون روی آنتن زنده

جدیدترین مساله تلویزیون روی آنتن زنده