مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-05ورزشي

کمپ تمرینی کاراته با تدریس مربی ایرانی


رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان در حالی طی دو هفته دیگر آغاز می شود که یک کمپ تمرینی با تدریس سرمربی ایرانی تیم ملی هنگ کنگ در این کشور آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: بعد از پایان رقابت های کاراته قهرمانی جهان به همراه هنگ کنگ به قزاقستان آمدیم و کمپ تمرینی در ارتفاعات آلماتی که مجموعه ای با امکانات بالاست، در فاصله 90 دقیقه این شهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: تیم اصلی قزاقستان با حضور نفرات المپیکی و تیم ملی تایوان در این کمپ تمرینی حضور دارند که برنامه های فنی و بدنسازی با هدف افزایش آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری می شود و تا زمان شروع مسابقات قهرمانی قاره کهن ادامه خواهد داد.

این مربی ایرانی در خصوص تدریس در کمپ فوق گفت: برنامه ریزی دقیقی برای استفاده بهینه کاراته کاها از امکانات و تجربیات مربیان صورت گرفته است.

طبق همین برنامه بخش هایی از اصول مبارزه، کسب امتیاز، حفظ امتیاز و… نیز به بنده واگذار شده که تلاش دارم به بهترین شکل تجربیات خود را منتقل کنم.

حسنی پور در پایان گفت: کمپ تمرینی بسیار خوبی است که با حضور کاراته کاهای صاحب نام در سطح فنی بالایی در حال برگزاری است.

در بخش کاتا هم که آنتونیو دیاز چهره شاخص کاتای جهان در کنار تیم ملی هنگ کنگ در این کمپ حضور دارد و کاتاروهای حاضر از تجربیات او ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ تمرینی کاراته با تدریس مربی ایرانی

کمپ تمرینی کاراته با تدریس مربی ایرانی