مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-05اقتصادي

تأمین سوخت جایگزین واحدهای صنعتی در آستانه زمستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در آستانه فصل سرما و زمستان سوخت دوم و جایگزین اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی استان تأمین شده است.

- رامین صادقی 14 آذر در جریان بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل اظهار کرد: با همکاری شرکت نفت سعی شده تا سوخت دوم و جایگزین واحدهای تولیدی و صنعتی در ماه های گذشته تأمین شود که اغلب واحدهای بزرگ نظیر کارخانه سیمان و آرتاویل تایر در این زمینه اقدام مؤثری را انجام دادند.

وی تصریح کرد: از 800 واحد صنعتی و تولیدی فعال در استان 70 درصد تاکنون اقدام به تأمین مازوت کردند تا در صورت قطعی برق و گاز بتوانند از این سوخت جایگزین در تولید استفاده کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: قرار نیست واحدهای تولیدی به خاطر نداشتن سوخت جایگزین در فصل زمستان تعطیل کرده و یا کارگران آنها بیکار شوند بلکه انتظار می رود هر چه سریعتر با تغییر خط تولید و سیستم خود به استفاده از سوخت دوم بتوانند فعالیت مناسبی را انجام دهند.

صادقی افزود: در فصل زمستان امکان قطعی گاز و برق به دلیل شرایط خاص در استفاده از مشترکان خانگی و تجاری وجود دارد و از همین رو واحدهای تولیدی و صنعتی موظف شدند تا سوخت جایگزین خود را تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سوخت جایگزین واحدهای صنعتی در آستانه زمستان

تأمین سوخت جایگزین واحدهای صنعتی در آستانه زمستان