مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-05اقتصادي

در قزوین نسبت به سرمایه گذاران خوش استقبال و بدبدرقه هستیم


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین گفت: مشکلات سرمایه گذاری در استان اغلب ملی است و متأسفانه خوش استقبال و بد بدرقه هستیم! پروژه ای را بزرگ می کنیم تا سرمایه گذار ورود پیدا کند ولی وقتی به تولید می رسد دیگر حمایتش نمی کنند.

- ایسنا/قزوین رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین گفت: مشکلات سرمایه گذاری در استان اغلب ملی است و متأسفانه خوش استقبال و بد بدرقه هستیم! پروژه ای را بزرگ می کنیم تا سرمایه گذار ورود پیدا کند ولی وقتی به تولید می رسد دیگر حمایتش نمی کنند.

مهدی عبدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در خصوص ممنوعیت واردات لوازم خانگی باید بگوییم که این تصمیم بهترین تصمیم بوده است، چرا باید پول نفت را بدهیم و جنس کره ای وارد کنیم و در بدترین شرایط دیگر از ما حمایت نکنند.

اگر شرکت های کره ای قطعات را می داند، قطعه سازان داخلی تولید می کردند آن وقت صنعت لوازم خانگی ما رشد می کرد اما آنان تنها بازار ما را می خواستند.

وی ادامه داد: برای مثال در ماشین لباسشویی از تعمیرکاران بپرسید از لحاظ کیفیت و کارکرد چه برندی را پیشنهاد می دهند؟! آنان حتی ال جی را پیشنهاد نمی دهند و می گویند پاکشوما بخرید، بنده به شخصه از چند تعمیرکار ماشین لباسشویی این سوال را پرسیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قزوین نسبت به سرمایه گذاران خوش استقبال و بدبدرقه هستیم

در قزوین نسبت به سرمایه گذاران خوش استقبال و بدبدرقه هستیم