مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-05سياسي

تحقیقات در خصوص سویه جدید بیماری کرونا تکمیل نشده است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه هنوز مورد مثبت سویه جدید کرونا مشاهده نشده است، گفت: ورود این سویه به ایران اجتناب ناپذیر است و راه مقابله با آن تنها رعایت اصول بهداشتی و واکسینه شدن است؛ - مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه دز سوم واکسن برای افراد بالای 18 سال در البرز تزریق می شود، گفت: تزریق دز سوم بهتر است پس از 4 ماه از تزریق دومین دز واکسن انجام شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز بیان کرد: توصیه می شود افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند و گروه های سنی بالا حتما دز سوم واکسن را دریافت کنند؛ شرایط امروز کرونا را مدیون واکیسنایون و رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

بابایی در بخش دیگری در خصوص سویه جدید بیماری کرونا با اشاره به اینکه تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: هنوز مورد مثبتی از این بیماری در کشور مشاهده نشده است اما با توجه به وجود بیماری در کشورهای همسایه ورود آن به ایران اجتناب ناپذیر است.

وی یادآور شد: تنها راه مقابله با سویه جدید بیماری کرونا علاوه بر واکسینه شدن در برابر بیماری، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات در خصوص سویه جدید بیماری کرونا تکمیل نشده است

تحقیقات در خصوص سویه جدید بیماری کرونا تکمیل نشده است