مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-05حوادث

دستگیری عاملان انتشار کلیپ بیمار روانی برهنه در کرمانشاه


در بررسی های تخصصی پلیس فتا مشخص شد این کلیپ برای اولین بار در پیج اینستاگرامی شخصی که اهل شهرستان روانسر و ساکن کرمانشاه بود منتشر شده لذا نسبت به احضار وی اقدام شد.

- در بررسی های تخصصی پلیس فتا مشخص شد این کلیپ برای اولین بار در پیج اینستاگرامی شخصی که اهل شهرستان روانسر و ساکن کرمانشاه بود منتشر شده لذا نسبت به احضار وی اقدام شد.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عاملان تصویربرداری و انتشار کلیپ بیمار روانی که به صورت نیمه عریان در یکی از خیابان های شهر کرمانشاه تردد می کرد، خبر داد.

سرهنگ علی عباسی کسانی روز یکشنبه به ایرنا گفت: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حضور یک بیمار روانی که به صورت نیمه عریان در خیابان اصلی شهرک دولت آباد ظاهر شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های تخصصی پلیس فتا مشخص شد این کلیپ برای اولین بار در پیج اینستاگرامی شخصی که اهل شهرستان روانسر و ساکن کرمانشاه بود منتشر شده لذا نسبت به احضار وی اقدام شد.

سرهنگ کسانی افزود: پس از حضور این فرد در پلیس فتا و حذف کلیپ به منظور جلوگیری از بازنشر بیشتر آن، مشخص شد تصویربرداری توسط فرد دیگری که در صحنه حاضر بوده انجام شده و سپس تصاویر ضبط شده برای یک نفر دیگر ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان انتشار کلیپ بیمار روانی برهنه در کرمانشاه

دستگیری عاملان انتشار کلیپ بیمار روانی برهنه در کرمانشاه