مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-05بين الملل

نیمی از جوانان آمریکایی دموکراسی آمریکا را شکست خورده می دانند


یافته های یک نظرسنجی انجام شده از سوی انستیتوی پالتیکس وابسته به دانشگاه هاروارد کندی، که از آمریکایی های رده سنتی 18-29 سال صورت گرفته، نشان داد نیمی از جوانان آمریکایی نسبت به وضعیت دموکراسی در کشورشان نگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این نظرسنجی از جوانان آمریکایی 10 پرسش درخصوص وضعیت فعلی و آینده کشورشان پرسیده شد.

این نتایج نشان می دهند تا چه میزان این پاسخگویان نسبت به وضعیت کشورشان نگرانی دارند و این که نگرانی های حامیان جمهوریخواهان و دموکراتها تا چه میزان متفاوت است.

جان دلا وولپی، مدیر بخش نظرسنجی انستیتوی پالتیکس در بیانیه ای تصریح کرد: جوانان آمریکایی بعد از شرکت گسترده در انتخابات در سال 2020 حالا دارند زنگ خطر را به صدا در می آورند.

آنها با نگاه به آمریکایی که قرار است به زودی به ارث ببرند، شاهد به خطر افتادن دموکراسی و آب و هوا و میل پیدا کردن هر چه بیشتر واشنگتن به تقابل به جای سازش هستند.

از مجموع 2109 آمریکایی شرکت کرده در این نظرسنجی، 52 درصد آمریکا را یا یک دموکراسی شکست خورده و یا یک دموکراسی مشکل پیدا کرده خواندند و 34 درصد آن را سالم یا تا حدی کارآمد توصیف کردند و 13 درصد نیز گزینه نمیدانم را انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از جوانان آمریکایی دموکراسی آمریکا را شکست خورده می دانند

نیمی از جوانان آمریکایی دموکراسی آمریکا را شکست خورده می دانند