مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-05اقتصادي

31 واحد مرغداری غیرمجاز در آذربایجان شرقی وارد چرخه تولید شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای افزایش تولید گوشت مرغ، تعداد 31 واحد مرغداری غیرمجاز در استان با مدیریت واحد، وارد چرخه تولید شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای افزایش تولید گوشت مرغ، تعداد 31 واحد مرغداری غیرمجاز در استان با مدیریت واحد، وارد چرخه تولید شد.

اکبر فتحی با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحدها با اقدامات و پشتیبانی حوزه های تخصصی اقدام به تولید می کنند و با مکانیزه کردن مراحل تولید نظیر تغییر در تعداد قطعات جوجه ریزی و قفسه بندی، میزان تولید با افزایش قطعه در واحد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در این راستا، ظرفیت واحدهای تولید مرغ گوشتی آذربایجان شرقی از 10 قطعه در مترمربع به 12 قطعه افزایش و دوره پرورش از 90 روز به 60 روز کاهش یافته است.

وی گفت: تشکیل این قرارگاه مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی دولت و ستاد تنظیم بازار کشور بوده که برای تشکیل آن به وزارت جهاد کشاورزی تکلیف شده و وظیفه آن آسیب شناسی نظام تولید، توزیع و عرضه محصولات اساسی و کشاورزی است.

فتحی با اشاره به اینکه دستور جلسات قرارگاه بر اساس اولویت ها و مشکلات استانی تعیین می شود، افزود: با توجه به نوسانات قیمتی در مرغ و تخم مرغ، تصمیم بر این است که ابتدا نظارت و برنامه ریزی ها برای تنظیم قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 واحد مرغداری غیرمجاز در آذربایجان شرقی وارد چرخه تولید شد

31 واحد مرغداری غیرمجاز در آذربایجان شرقی وارد چرخه تولید شد