مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-05سياسي

ضرورت توجه بیشتر شهرداری، به مناسب سازی معابر پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر شربیانی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و عضو هیئت رییسه، در تذکر خود در صحن علنی بیست و نهمین جلسه شورای شهر ضمن تبریک روز جهانی معلولان اظهار کرد: - شربیانی گفت: برنامه مناسب سازی شهری از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و شهرداری تهران در این زمینه وظایفی را برعهده دارد و باید این قانون بیشتر مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر شربیانی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و عضو هیئت رییسه، در تذکر خود در صحن علنی بیست و نهمین جلسه شورای شهر ضمن تبریک روز جهانی معلولان اظهار کرد: یکی از نیاز های معلولان که بار ها به آن تاکید کرده اند، ایجاد آسانسور در ایستگاه های مترو است.

وی اضافه کرد: تعدادی از ایستگاه های مترو در شهر تهران فاقد آسانسور بوده و همین مسئله معلولان را در استفاده از شبکه مترو دچار مشکل کرده است.

عضو شورای شهر استفاده از علایم صوتی در معابر شهری را دومین نیاز معلولان در تهران دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از چراغ راهنمایی گویا، تجربه موفقی است که در دنیا انجام شده و حتی به صورت آزمایشی در برخی از تقاطع های شهر تهران نیز مورد استفاده قرار گرفته و نیاز است تا در تمامی تقاطع ها مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بیشتر شهرداری، به مناسب سازی معابر پایتخت

ضرورت توجه بیشتر شهرداری، به مناسب سازی معابر پایتخت