مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-05اقتصادي

جهادکشاورزی باید تا پایان هفته سامانه توزیع اینترنتی کالا را ایجاد کند


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تلاش برای کنترل قیمت کالاها یکی از اقدامات موثر دولت در 100 روز اخیر است، گفت: ما هم در استان وظیفه داریم این برنامه راهبردی و مهم دولت را با جدیت پیگیری کنیم.

- جهادکشاورزی باید تا پایان هفته سامانه "توزیع اینترنتی کالا" را ایجاد کند ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تلاش برای کنترل قیمت کالاها یکی از اقدامات موثر دولت در 100 روز اخیر است، گفت: ما هم در استان وظیفه داریم این برنامه راهبردی و مهم دولت را با جدیت پیگیری کنیم.

هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بر تلاش و جدیت بیشتر دستگاه های عضو این کارگروه برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در استان تاکید کرد و افزود: حدود 100 روز از دولت جدید می گذرد و در این مدت دو موضوع یعنی تلاش برای توسعه واکسیناسیون و کنترل قیمت کالاها در دستور کار رییس جمهور قرار گرفته که انصافاً در این زمینه ها توفقیات خوبی حاصل شده است.

وی بیان داشت: توسعه واکسناسیون برای مبارزه با بیماری کرونا از اقدامات ارزشمند دولت است که باید شهادت دهیم در این مدت توان بالایی برای این کنترل این بیماری بکار گرفتند که نمونه بارز این موضوع کاهش چشمگیر فوتی های کرونایی از 700 تا 800 نفر در روز به حدود 70 تا 80 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادکشاورزی باید تا پایان هفته سامانه توزیع اینترنتی کالا را ایجاد کند

جهادکشاورزی باید تا پایان هفته سامانه توزیع اینترنتی کالا را ایجاد کند