مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-05سياسي

مقصر اصلی نرسیدن گاز به منطقه درب بهشت شرکت گاز است


استاندار کرمان درباره گازرسانی به منطقه درب بهشت از توابع شهرستان جیرفت گفت: مقصر اصلی اجرا نشدن گازرسانی به این منطقه شرکت گاز است و سریع این موضوع را پیگیری کنید و اگر باز کوتاهی در این زمینه شد، - مقصر اصلی نرسیدن گاز به منطقه "درب بهشت" شرکت گاز است ایسنا/کرمان استاندار کرمان درباره گازرسانی به منطقه درب بهشت از توابع شهرستان جیرفت گفت: مقصر اصلی اجرا نشدن گازرسانی به این منطقه شرکت گاز است و سریع این موضوع را پیگیری کنید و اگر باز کوتاهی در این زمینه شد، پرونده آن را به دستگاه قضا ارجاع دهید تا با مسئولین شرکت گاز برخورد شود و بدانید که مصوبات شورای تامین لازم الاجراست و طبق مصوبه شورای تامین باید در فصل پاییز این منطقه از نعمت گاز برخوردار می شد.

علی زینی وند، پیش از ظهر امروز چهاردهم آذرماه در جلسه مدیریت مصرف انرژی استان کرمان گفت: مشکل کرمان در احداث نیروگاه نیست و مشکل اصلی تامین گاز و سوخت مورد نیاز نیروگاه هاست.

وی با اشاره به موقعیت استان و بهره مندی آن از نور خورشید، تصریح کرد: جهت گیری کرمان باید به سمت احداث نیروگاه های خورشیدی باشد.

استاندار کرمان مدیریت مصرف انرژی استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دی ماه و بهمن ماه تدبیرهای بیشتری در زمینه تامین انرژی اتخاذ شود و اولویت اول ما تامین انرژی خانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر اصلی نرسیدن گاز به منطقه درب بهشت شرکت گاز است

مقصر اصلی نرسیدن گاز به منطقه درب بهشت شرکت گاز است