مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-05فرهنگي

پایان جشنواره سی ویکم تئاتر خراسان رضوی/راه یابی 3 نمایش استان به جشنواره فجر


دبیر سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی با اشاره به پایان این جشنواره با معرفی نمایش های برتر، گفت: سه نمایش «درخشش صبحگاهی سیاره ناهید»، «هملتک» و «خون مردگی» از خراسان رضوی به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی با اشاره به پایان این جشنواره با معرفی نمایش های برتر، گفت: سه نمایش درخشش صبحگاهی سیاره ناهید ، هملتک و خون مردگی از خراسان رضوی به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کردند.

احمدرضا افشاری در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اختتامیه سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی و آثار برگزیده این جشنواره اظهار کرد: اختتامیه سی ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی با حضور قادر آشنا، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مسئولان شهری تربت حیدریه برگزار شد.

در این مراسم از بولتن جشنواره که توسط علیرضا اسدی طراحی شده بود، رونمایی شد و از 6 پیشکسوت تئاتر استان از جمله فرشید تمری از مشهد، جواد رادمرد از قوچان، حسین ابراهیمیان از تربت حیدریه، حسین کارگری از سبزوار، حسین رستمیان از مشهد و حسین لطف آبادی از نیشابور تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جشنواره سی ویکم تئاتر خراسان رضوی/راه یابی 3 نمایش استان به جشنواره فجر

پایان جشنواره سی ویکم تئاتر خراسان رضوی/راه یابی 3 نمایش استان به جشنواره فجر