مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-05سياسي

برنامه های تشکل های دانشجویی به روز نیست


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی به شکاف بین بسیاری از تشکل های دانشجویی با دانشجویان اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل مهم این موضوع، بروز نبودن برنامه های تشکل های دانشجویی است.

-   سینا مجیدی در آستانه روز دانشجو(16 آذر) با حضور در دفتر ایسنا، از جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان پویاترین و بزرگترین تشکل دانشجویی در کشور نام برد و اظهارکرد: در این تشکل دانشجویی همواره سعی شده تا در همه مسائل جانب حق و مظلومان گرفته شود و در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به مطالبه گری و انتقاد سازنده بپردازیم.

وی افزود: در تشکل جامعه اسلامی سعی ما براین است که در کنار آموزش های علمی که دانشجویان در دانشگاه کسب می کنند، آنها را در جهت فعالیت های تشکیلاتی نیز هدایت کنیم و در جهت رشد و تقویت روحیه مطالبه گری و در نهایت نقش آفرینی آنها در جامعه بتوانیم کوشا باشیم و آنها را هدایت کنیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی خاطرنشان کرد: در تشکل جامعه اسلامی این مسیر برای همه دانشجویان فراهم شده تا بصورت یکسان بتوانند در این تشکل به فعالیت بپردازند و نقش موثری را در تصمیم گیری های دانشگاه و مطالبه گری ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این تشکل برنامه ها بر اساس مشکلات و دردهایی که در جامعه وجود دارد، اجرا می شود، گفت: دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تشکل های دانشجویی به روز نیست

برنامه های تشکل های دانشجویی به روز نیست