مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-05سياسي

ضرورت بازنگری در نشر آثار دفاع مقدس متناسب با گام دوم انقلاب


نیازمند یک بازنگری و بازسازی اساسی در حوزه فکری و فرهنگی نشر آثار دفاع مقدس متناسب با گام دوم انقلاب هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نیازمند یک بازنگری و بازسازی اساسی در حوزه فکری و فرهنگی نشر آثار دفاع مقدس متناسب با گام دوم انقلاب هستیم.

عابدین خرّم روز یکشنبه، 14 آذرماه در جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نویسندگان و هنرمندان باانگیزه برای تولید محصولات فاخر در این زمینه، گفت: بنیاد حفظ آثار برای حفاظت از آثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تشکیل شده و این بنیاد، حرم شهداست.

وی اظهار کرد: آن چه در این بنیاد، مهم تر از کارهای عمرانی و کالبدی است و باید به آن توجه شود، ثبت، ضبط و محتواسازی از آثار غنی شهدا، رزمندگان و سرداران آذربایجان است که یک برنامه ریزی جدی می طلبد.

خرّم افزود: شهرداری تبریز و سایر دستگاه های متولی در این حوزه، باید اعتبار مستمری برای فعالیت باغ موزه دفاع مقدس در نظر بگیرند و برای سامان دهی اعتبارات این بنیاد در ردیف های بودجه نیز باید پیگیری های لازم انجام شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه معرفی ارزش های دفاع مقدس به نسل های بعدی، وظیفه بسیار مهم و ظریفی است، افزود: باید از ظرفیت نویسندگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در نشر آثار دفاع مقدس متناسب با گام دوم انقلاب

ضرورت بازنگری در نشر آثار دفاع مقدس متناسب با گام دوم انقلاب