مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-05سياسي

حمایت از اشتغال مصداق بارز رفع موانع تولید است


حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی مصداق بارز حمایت از تولید، اشتغال و رفع موانع تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از شرکت ایران ترانسفوی زنجان گفت: حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی مصداق بارز حمایت از تولید، اشتغال و رفع موانع تولید است.

رییس کل دادگستری زنجان تأکید کرد: شرکت ایران ترانسفوی زنجان با داشتن ظرفیت های بسیار خوب  و نیروهای کار بلد و توانمند باید نیاز به واردات از خارج به این صنعت را به حداقل برساند.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش مدیر عامل شرکت  اقدامات بسیار خوب و رو به جلو شرکت ایران ترانسفوی زنجان در زمینه های توسعه، تولید، فروش و جذب نیرو  امیدوار کننده است که این امر مرهون کار گروهی، تلاش و آینده نگری مجموعه بزرگ ایران ترانسفو است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه صادرات حدود 18 درصدی شرکت ایران ترانسفوی زنجان در شرایط تحریمی خوب است، اما تلاش برای افزایش حجم صادرات و ارز آوری به کشور در دستور کار قرار بگیرد، افزود: تولید با کیفیت ترانس در کنار افزایش کمی در صادرات امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو زنجان، درصدی از مواد اولیه برای تولید ترانس از خارج وارد می شود تأکید کرد: شرکت ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اشتغال مصداق بارز رفع موانع تولید است

حمایت از اشتغال مصداق بارز رفع موانع تولید است