مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-05بين الملل

اتحادیه کل کار تونس برای آغاز گفت وگویی ملی و تدوین یک نقشه راه فراخوان داد


اتحادیه کل کار تونس برای یک گفت وگوی ملی و نقشه راهی جهت خروج از وضعیت فوق العاده ای که قیس سعید، رییس جمهوری این کشور اواخر ژوییه گذشته اعلام کرد، - اتحادیه کل کار تونس برای یک گفت وگوی ملی و نقشه راهی جهت خروج از وضعیت فوق العاده ای که قیس سعید، رییس جمهوری این کشور اواخر ژوییه گذشته اعلام کرد، فراخوان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، حدود 6000 عضو اتحادیه و فعال در تجمعی در میدان القصبه پایتخت تونس به مناسبت شصت و نهمین سالگرد ترور فرحات حشاد، بنیانگذار اتحادیه کار تونس که در سال 1952 به ضرب گلوله نیروهای سازمان دست سرخ ترور شد، شرکت کرده و شعارهایی در اعلام وفاداری به شهدا و حمایت از اتحادیه سر دادند.

نورالدین الطبوبی، دبیرکل اتحادیه در سخنرانی که در این تجمع داشت، با اشاره آشکاری به قیس سعید اظهار کرد: تونس هرگز با فردگرایی ساخته نخواهد شد.

دبیرکل اتحادیه کار تونس در ادامه سخنرانی خود با اشاره به فردگرایی که در دوره ریاست زین العابدین بن علی، رییس جمهور پیشین این کشور وجود داشت و با یک انقلاب مردمی برکنار شد، از قیس سعید خواست از اشتباهات گذشته درس بگیرد.

الطبوبی افزود: نبود مشارکت و تعامل با گروه های سیاسی و اجتماعی ملی تنها باعث خواهد شد مردم به گروه هایی متضاد و متخاصم تبدیل شوند که قادر به سازندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه کل کار تونس برای آغاز گفت وگویی ملی و تدوین یک نقشه راه فراخوان داد

اتحادیه کل کار تونس برای آغاز گفت وگویی ملی و تدوین یک نقشه راه فراخوان داد